lørdag den 29. august 2009

Mit første blog indlæg!

Okay så det er bliver mit første indlæg.
Så jeg vil starte med at fortælle lidt om denne her side. Det er en side jeg har lavet så min familie og mine venner kan følge med i hvad jeg laver mens jeg er i USA. Det er besværligt at holde alle opdateret, men med en blog kan folk bare komme forbi og kigge når de vil! Og på den her måde behøves jeg ikk skrive til hunderede mennesker.
Siden det her er en side for folk jeg kender er der vil ikk rigtig nogen grund til at introducere mig selv.Det vil ikk være nogle billeder i starten men for bestilt et kamera så det kommer snart billeder.
Håber i alle sammen vil nåde min blog!
Kærlig hilsen Helene.

1 kommentar:

Faste læsere

Om mig

Hey i'm 16 years old danish girl curently in USA as an exchange student. i made this blog because i felt like it and it's about what i like and/or whatever i feel lik writing about :)