lørdag den 12. september 2009

Den sidste uges tid.

Så, mandag var jeg i Hershey's forlystelsepark. Der var nogle super fede forlystelser. Jeg burde vil fortælle hvad Hershey er. Det er et amerikansk chocolade firma, men det er ikke nær så godt som tom's eller marabu. I skole skete der ikk så meget andet end at jeg fik 94% i min fysik test (svarere til et A). Fredag var jeg så ude og spise kineskisk med Hannah min host søster og Ashley Hannahs og min veninde. Og i dag havde jeg Rotary oriantation så jeg mødte alle de andre undvækslings studenter. Vi er 17 undvækslings i alt og selvom vi ikk havde særlig meget tid til at snakke virker de alle super søde :)
Sorry ingen billeder idag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Faste læsere

Om mig

Hey i'm 16 years old danish girl curently in USA as an exchange student. i made this blog because i felt like it and it's about what i like and/or whatever i feel lik writing about :)