tirsdag den 29. september 2009

Shopping!

Weekenden var super. Vi have nogle af Jeff og Hedies venner ovre. Aftensmaden var over bål, virkelig godt. Idag var jeg ude og shoppe med Sam. Det er en af pigerne far min wellness klasse. Hun er en og de eneste med mode sans og fantastisk sød :) Først tog vi til Gettysburg men den butik jeg ville kigge efter sko i var sef lukket. Så vi tog til Hanover og der fandt jeg de perfekte sko, men var jeg sef ikk i min størrelse... typisk. Men var en super hygge dag alligevel og glader mig til næste shopping tur ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Faste læsere

Om mig

Hey i'm 16 years old danish girl curently in USA as an exchange student. i made this blog because i felt like it and it's about what i like and/or whatever i feel lik writing about :)