tirsdag den 1. december 2009

Gladfelters :)

okay så er flyttet ind hos min nye host familie og de er så super søde!! :D.. børnen kan godt have lidt meget energi men det er til at overkomme og de lever da stadig begge 2 :) har også oplevet Thanks Giving i Arizona og var helt klart en skøn dag :).. har også droppet ud af pom squard da det ikk gave særlig meget motion, tog meget tid og så var jeg ikke engang helt på holdet. men skal nok gå :). holder meget af mine venner her ovre og skal snart ud og shoppe i et center der hedder King Of Prussia sammen med 3 andre udvækslings studenter :D. det glæder jeg mig til og så kan jeg jo også få købt de sidste julegaver (eller i hvert fald dem til mine dejlige mennesker i danmark!). er sket en del mere men det må jeg fortælle om en anden gang!
OXOX Helene

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Faste læsere

Om mig

Hey i'm 16 years old danish girl curently in USA as an exchange student. i made this blog because i felt like it and it's about what i like and/or whatever i feel lik writing about :)